Tenim una escriptora a classe

Nois i noies,

Tinc una notícia excepcional. Potser la més important de totes les que he penjat al blog. Tenim una futura escriptora entre nosaltres! Efectivament: la nostra amiga Laura ha escrit un llibre. Es diu Misteri de glaç i us l’he penjat en una pàgina que he obert amb el nom de “Narració curta”, especialment per a ella.

És un conte molt entretingut, ple de misteri i de fred, ple d’amor i també d’odi. Oi que engresca? Doncs, llegiu-la. Llegiu-la, gaudiu-ne i feliciteu la vostra companya. No sempre és possible felicitar personalment l’autor per allò que ha escrit. I vosaltres en teniu l’ocasió. No la desaprofiteu.

Iniciatives com aquesta mereixen tota la nostra atenció, amics. Qui s’anima a imitar-la? El Jordi hi estarà encantat…!

Maria Curiosa.