Web!

Hola, nois i noies!

Us comunico que ja està actiu l’espai de 5è a la web de l’escola. De moment, és un espai comú per a 5è A i 5è B, però si hi entreu, ja començareu a trobar-hi coses. De moment, encara, poquetes, però cada cop n’hi haurà més.

Si voleu entrar-hi, heu de fer-ho a través de l’adreça http://agora.xtec.cat/escola-giroi i clicar damunt d’on hi diu “menú” (a la part superior dreta) i, un cop dins, buscar, a l’esquerra, “Nascuts 2006”. Hi cliqueu i trobareu l’espai de 5è, on no hi escriuré jo, sinó el Jordi mateix, però també, naturalment, podeu trobar-hi coses de la Raquel de 5è A o de qualsevol altre professor de l’escola.

Au, que vagi de gust!

Maria Curiosa.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>