Web!
Hola, nois i noies!
Us comunico que ja està actiu l’espai de 5è a la web de l’escola. De moment, és un espai comú per a 5è A i 5è B, però si hi entreu, ja començareu a trobar-hi coses. De moment, encara, poquetes, però cada cop n’hi haurà més.
Si voleu entrar-hi, heu de fer-ho a través de l’adreça http://agora.xtec.cat/escola-giroi i clicar damunt d’on hi diu “menú” (a la part superior dreta) i, un cop dins, buscar, a l’esquerra, “Nascuts 2006”. Hi cliqueu i trobareu l’espai de 5è, on no hi escriuré jo, sinó el Jordi mateix, però també, naturalment, podeu trobar-hi coses de la Raquel de 5è A o de qualsevol altre professor de l’escola.
Au, que vagi de gust!
Maria Curiosa.