Concurs de contes
Hola, nois i noies a qui agrada escriure!
Ja us ha dit el Jordi que hi ha un concurs al qual us podeu presentar si us ve de gust.
Us n’he penjat les bases a la pàgina “CONCURS LITERARI” d’aquest blog. Mireu-les i animeu-vos-hi. Teniu temps de presentar el vostre conte fins a finals de març.
El Jordi s’ha ofert a ajudar-vos si voleu consultar-li la millor manera de dir una cosa o qualsevol altre aspecte. Ell us hi ajudarà tant com pugui, però el conte, l’heu de fer vosaltres, eh…? Si no, seria fer trampeta… I això, sí que no…
Au, va, poseu-vos-hi ja tots aquells que tingueu ganes d’explicar coses en un conte. Vigileu l’ortografia, el punt de vista, els temps verbals, la repetició innecessària de paraules, fer servir bons connectors i utilitzar un vocabulari tan precís com sigui possible.
Maria Curiosa.
GENERAL