Examen de medi
Serà dilluns de la setmana que ve: el del tema 7 de naturals, el de la matèria. M’ha dit el Jordi que heu de venir preparats per a un examen no tan sols de memòria, sinó, sobretot, de raonar, entendre, pensar i explicar molt bé per què passen les coses.
I no oblideu que també heu d’anar lliurant el full d’estudi!
Maria Curiosa.
GENERAL