Notes de cata

Nois i noies,

Avui us han donat les notes de l’examen de català que vau fer ahir, que de fet, són dos exàmens. Per això hi ha dues notes. Au, ensenyeu-les als pares.

Maria Curiosa.



Control d’anglès

Nois i noies,

El divendres dia 3 de febrer, teniu un control d’anglès. El Jordi us posarà 10 frases en català i haureu de traduir-les a l’anglès. I no podreu consultar les fitxes on teniu els vocabularis ni les de le fórmules. Per tant, caldrà que vingueu a l’examen hevent estudiat molt bé tant una cosa com l’altra.

Així que, au, a estudiar des d’avui.

Maria Curiosa.



Notes de medi

Hola, amics!

Avui, el Jordi us ha donat les notes de l’examen de medi que vau fer dimecres, oi? Diu que han anat bastant bé perquè no hi ha gaires suspensos, però que, en general, no són gaire altes, tret d’un parell d’alumnes, que s’escapen per la part de dalt amb una nota més alta que un nou.

Diu el Jordi que li sap greu haver trigat tant aquest cop, però que, com ja sabeu, es va trobar malament la setmana passada i no va tenir esma de corregir l’examen el mateix dia ni l’endemà.

Apa, ara a pensar en el del tema següent, ja, eh…? Vinga, no afluixeu…

Maria Curiosa.



Examen de català

Nois i noies,

Dimecres vinent, teniu l’examen de català en dues parts: una, de gramàtica, en què caldrà saber localitzar adjectius i complements de nom en general i saber dir a quins noms acompanyen i l’altra, de vocabulari. Us he penjat què hi pot entrar, d’aquesta segona part, a la pàgina de llengua catalana.

Au, a estudiar!

Maria Curiosa.



Examen de medi

Hola, guapíssims i guapíssimes!

Ja hi tornem a ser…! El Jordi ataca de nou amb els exàmens. 😥  Ara, medi. El del tema 6 de natus. Serà dimecres de la setmana que ve.

Vinga, que no us agafi desprevinguts! I no us oblideu del full d’estudi, eh…?

Maria Curiosa.



Entrevistes amb el Jordi

Hola, nois i noies!

Entre els dies 16 i 26 de gener, el Jordi rebrà els vostres pares per comentar els informes del primer trimestre.

Per tal de reservar-hi hora i dia, cal que cada família s’apunti a la graella que hi haurà a l’escola. Les famílies que teniu més d’un fill matriculat al Giroi entre primer i sisè ho podeu fer ja a partir de demà dia 10 i els que només en tingueu un, a partir de dimecres dia 11.

Digueu-ho als pares i que no s’hi adormin, que s’omple de seguida!

Maria Curiosa.



Sant Tornem-hi

Amics i amigues,

Avui és el dia de Sant Tornem-hi. Hem fet unes vacances durant les quals hem pogut descansar força i ara ens tocs tornar a posar-nos-hi de valent.

Aquest segon trimestre és decisiu perquè és el que té menys interrupcions i és el que pot donar-nos més rendiment. Aprofiteu-lo per a esmenar tot allò que no us hagi acabat d’agradar del que vau fer durant el primer, que després serà massa tard. Recordeu que el tren agafarà una velocitat considerable i que si no l’agafeu ara i després el voleu agafar en marxa, us hi podeu fer mal. M’enteneu, oi…? Oi que n’heu parlat moltes vegades , d’això, amb el Jordi…? Doncs, apa, ànims i a treballar quan toqui.

Un petó de benvinguda.

Maria Curiosa.