Notes d’anglès i examen pròxim
Hola, nois!
Ahir a la tarda, el Jordi us va donar les notes del control d’anglès que havíeu fet al matí. Molt fluixetes, eh…? Mooolt fluixetes…! Em sembla que n’hi ha uns quants que no estudien prou anglès i, després, així els van les notes…
El Jordi està preocupat amb aquesta actitud i us ho va dir ahir a l’hora de tutoria. Ell està preocupat i jo estic enfadada.
Ara, dimecres, teniu l’examen del vocabulari 3. Us l’he deixat penjat a la pàgina d’anglès. A veure si recupereu una mica la nota…! Recordeu que, a l’examen, també us preguntarà unes quantes d’aquelles paraules que hi ha al vocabulari inicial que el Jordi us va donar a l’inici del curs.
Maria Curiosa.