Gràcies!

Hola, nois i noies!

El Jordi m’encarrega que us doni les gràcies pels bombons que li vau regalar ahir. Em demana que us digui que el sabor dolç de la xocolata li recordarà el sabor de molts dels moments que passa amb vosaltres.

Moltes gràcies a tots -diu- i també als pares i mares, que alguna cosa hi deuen haver tingut a veure, també…  😀

Maria Curiosa.