Inici del segon trimestre
Bé, nois, avui ha començat el segon trimestre. Per tant, pel que fa a les notes, tot allò que hàgiu fet a partir d’avui formarà part del segon trimestre i serà comptabilitzat per a les qualificacions de l’informe que us donaran abans de Setmana Santa.
A més, avui s’esborren tots els avisos que teníeu i també tots els negatius per deficiències en la presentació de deures. Per tant, teniu l’oportunitat de fer foc nou i començar nets de tot.
Ànims, doncs, i a veure si sou capaços de fer un trimestre encara millor que el primer. Va, som-hi…!
Maria Curiosa.
GENERAL