Al concert, de blanc i blau!

Ja sabeu, nois i noies, que el dia 19, dilluns, feu el concert davant dels papis i les mamis, oi…? Doncs recordeu que heu de venir vestits d’una determinada manera: pantalons blaus (valen uns texans o qualssevol altres pantalons de color blau) i samarreta o camisa blanques. I si no en teniu cap, també val un jersei blanc.

Així és que no us n’oblideu, eh…? Que heu d’estar ben guapos i guapes.

Maria Curiosa.