REPORTATGE MATINAL

fotomatinal1En aquest article hi trobareu un extens reportatge de la Matinal del passat dissabte dia 15 d’abril

El tema de la taula era “Les biblioteques escolars tenen futur? i en un proper article us en presentarem les conclusions. Ara bé, la nombrosa participació en un dissabte meravellós, fa preveure que sí.

Us agraïm la vostra assistència, i aprofitem també per donar les gràcies a la Fundació Marta Mata per facilitar-nos l’espai i l’esmorzar,  als membres participants a la taula, les escoles que varen presentar les seves experiències, els nens i nenes de les diferents escoles que participen al Seminari per la lectura de fragments del Petit Príncep  i les nenes de les Escoles de Música que ens varen acompanyar.

REPORTATGE FOTOGRÀFIC

Matinal Saifores 15-03-2014