CARNESTOLTES

Aquest divendres 21 de febrer celebrem el carnestoltes a l’Institut Sabadell amb un concurs de comparses que farem al pati. Concretament hi haurà dos concursos, un per a 1r i 2n d’ESO, i un altre per a 3r i 4t d’ESO. Cada classe ha escollit lliurement un tema del qual disfressar-se, i ha de preparar i presentar un ball per al concurs.

Com ens organitzarem?

Les dues últimes hores del divendres les dedicarem al carnestoltes. Els alumnes tindrem la cinquena hora -de les 12:30 a 13:30h- per preparar-nos la disfressa, el maquillatge i acabar de preparar el ball que es farà posteriorment. I la sisena hora -de 13:30 a 14:30h- és quan farem el concurs de disfresses al pati.

Qui fa de jurat?

El jurat estarà format per una part del professorat i pels delegats de cada classe. Els delegats d’un nivell valoraran les comparses d’un altre nivell. Per exemple, els delegats de 4t valoraran les comparses dels alumnes de 3r i els delegats de 3r valoraran les comparses dels de 4t. I el mateix amb 1r i 2n.

Ah!, i recordeu que a l’institut celebrem els carnestoltes aquest divendres, però a Sabadell en general es celebra el dissabte a la tarda amb una rua a Ca n’Oriac, i el diumenge dia 2 de març, també a la tarda, amb una rua que travessa tota la ciutat.

BON CARNESTOLTES A TOTHOM!