Talents ocults

Hola a tots i a totes, en aquesta secció de la revista coneixereu alumnes que tenen unes habilitats interessants, especials, originals, sorprenents, com poden ser: fer vídeos, dibuixar, fer determinats esports, tocar un instrument, etc. Espero que us agradi la secció!

ROBERT CABEZAS de 1r D: model de fotografia

El Robert és model de fotografia i va començar fa un any més o menys. Ha fet sessions a Barcelona, Tarragona, Màlaga… No té un lloc fix per fer-se les fotos .Va començar quan li va trucar una agència de fotografia en la qual treballava el seu germà gran, Marc. Ens ha comentat que li agrada molt. Ens ha confessat que els estudis es troben afectats pel fet de fer de model.

MARTA BLÁNQUEZ de 3r D: va sortir a un videoclip

La seva professora de ball coneixia a Henry Mendez, el qual li va demanar que portés  algunes alumnes per al seu videoclip. Van treballar en la coreografia  i les dos millors van ser les que van aconseguir sortir al seu vídeo, que es va gravar a la platja. Li va encantar sortir al videoclip i conèixer al cantant.

Aquí us deixem el  videoclip:

NÚRIA BAÑÓN de 2n B: jugadora de voleibol

Va començar l’any passat a jugar a voleibol, però ja mostrava curiositat des de fa 8 anys quan la seva germana va començar amb els esports de competició. Ella té la posició d’atacant, i entrena els dilluns (3 hores), els dimarts (4 hores) i els divendres  (3 hores), i fa alguns tornejos . Juga al nivell infantil. Ha viatjat a Castelló i a Valladolid. Practica aquest esport al Club Natació Sabadell, amb qui va guanyar la copa d’Espanya.

JUAN ANTONIO RODRÍGUEZ de 3r A: Edita vídeos a YouTube

Juan Antonio va començar a editar vídeos fa més o menys un any perquè el seu xicot editava bé i li va ensenyar com fer-ho. Més endavant va començar a editar pel seu compte i va crear un canal de YouTube. Avui en dia guanya 10€ al mes pel seu millor vídeo. Ell mateix ens ha confessat que l’edició de vídeos el va ajudar a sortir de la depressió. Utilitza el Sony Vegas i After Effects.