Donació de Sang

Els alumnes de 3rC han estat treballant en un servei comunitari que consistia en fer una trucada al màxim de gent possible per assistir a una donació de sang que va tenir lloc el 5 de febrer passat al gimnàs de l’institut. Van fer un gran esforç anant a diferents instituts, escoles i altres espais públics i avisant a gent pel carrer, animant a tothom a participar-hi. Finalment van aconseguir que hi anessin moltes persones, de les quals es van obtenir 55 donacions, superant les del curs passat. A més d’aconseguir que hi haguessin molts assistents, van fer una cosa més important encara, conscienciar a molta més gent de la importància de donar sang, que era realment la proposta d’aquest grup classe.