JA TENIM EL 1R PROGRAMA DE RÀDIO!

Avui divendres 15 de febrer hem gravat el nostre primer programa de ràdio. Estem molt orgullosos d’haver-ho aconseguit. Hem superat problemes tècnics per falta d’ordinadors, i ens hem esforçat per expressar-nos el millor possible. Notareu que no és perfecte i hem tingut errors però estem aprenent i treballant en equip aconseguirem millorar.

Esperem us agradi!

1R PROGRAMA DE RÀDIO

Fotògraf; Panta

Hem fet la valoració del nostre primer programa de ràdio:

Aspectes existosos                                                   Aspectes a millorar
És interessant                                                            Baixar la música de fons

Ens hem ajudat els uns als altres                      Esforçar-nos per vocalitzar més

La música estava ben escollida                      No hem aconseguit sincronitzar-la

3 respostes a JA TENIM EL 1R PROGRAMA DE RÀDIO!

1. Tercer diu:

Ens sembla una mica dificil això de parlar per la ràdio, perquè em estat practicant les nostres notícies i ens ha costat bastant. Però ja ho tenim bastant aconseguit.

Hem aprés a posar més salsa i alegria quan deiem les nostres notícies després de sentir-vos a vosaltres.

Ens ha agradat molt i ens heu ajudat a millorar. Tot i això us hem de dir que a vegades hi havia nens que no se’ls sentia perque parlaven fluix o la música era massa alta.

Hem trobat molt interessant les entrevistes al senyor de la petanca i als Mossos.

Felicitats per la vostra feina.

2. Marta diu:

Hem escoltat a la classe de cinquè el primer programa de ràdio i ens ha agradat. Parlaveu de coses i temes força interessants; però no sempre es sentia bé. Trobem que hi ha moments en que la música està massa forta i de vegades la música de fons es sent massa. Potser es podria solucionar fent que la gent s’apropi més al micròfon i regulant el volum de la música. Vosaltres sou els experts, esperem que trobeu una solució.
    Esperem que aviat arribi el proper programa.
    Classe Ulysses

3. Meritxell diu:

Es molt xulo a i sobretot perdo es que just el divendres pel mati hem vaig posar malalta i no hem trobava molt bé aixi que en el segon programa de radió estaré

Bueno adeu