1. Formació d’usuaris

Cal saber com està organitzada la biblioteca per poder trobar-hi aquell llibre que ens agrada o aquella informació que busquem.

Els nens i nenes de cicle mitjà i superior, cada setmana, per torns, som els encarregats d’endreçar-la. Amb l’ajuda de les nostres mestres, arreglem els llibres que s’han fet malbé, posem els teixells als llibres nous amb la signatura que els pertoca, …

Mireu com classifiquem els llibres de coneixements i els d’imaginació.

LLIBRES DE CONEIXEMENTS

El curs 2010-2011, els alumnes de cicle superior van començar a treballar per organitzar els llibres de coneixements: Es classifiquen amb nombres, del 0 al 9, menys el 4. Per recordar a quina matèria correspon cada nombre, vam fer els cartells que tenim penjats a la biblioteca.

Coneixements0. Diccionaris i enciclopèdies. (Obres generals)

1. Filosofia. Psicologia. (Pensar i raonar)

2. Religió. Història de les religions. (Resar)

3. Ciències socials.(Viure junts)

4. No es fa servir. (Nombre buit)

5. Ciències exactes i naturals. (Ciència en general)

6. Medicina. Tècnica. Ciències aplicades. (Curar. Fabricar).

7. Arts. Música. Jocs. Esports. Espectacle. (Crear i divertir-se)

8. Llengua i Literatura. (Llegir històries i parlar)

9. Geografia. Història. Biografies. (Els països i el passat . Persones importants)

 

 

 

LLIBRES D’IMAGINACIÓ

Llibres d'imaginació

Els llibres d’imaginació s’ordenen utilitzant colors en lloc de lletres o nombres. Es distribueixen segons l’edat dels nens i nenes que els llegeixen.


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *