EL CASAMENT DEL LLAPIS I LA GOMA
Un llapis de dibuixar
i una goma d’esborrar
van voler fer un casament
que en parlés tota la gent.
Ell es va posar un barret
que semblava un panellet
i ella una sabata rosa
que li feia molta nosa.
Ell va dibuixar un convit
amb xampany i gall rostit
i ella va esborrar-ne un tros
per poder-hi posar arròs.
En ser l’hora de la festa
ell va dirigir l’orquestra
i ella va esborrar un trombó
que li feia mitja por.
I quan va arribar la nit
ell era més llarg que el llit
i va haver-lo d’estirar
com un dia sense pa.
Ella, amb camisa de tul,
no hi podia posar el cul
i va esborrar-ne la vora
per poder-lo treure a fora.
Ell va somiar un castell
on el rei era igual que ell
i ella va esborrar el palau
on dormia el príncep blau.
Miquel Desclot
Publicat dins de Poesia
2 comentaris
Escriure millor cada dia
AQUÍ POTS APRENDRE COM ESCRIURE BÉ:
http://www.xtec.cat/aulanet/ud/catala/ortografia/ortografia.html
Publicat dins de Reforç
Deixa un comentari
La lletra lligada és molt fàcil
Selecciona la lletra i segueix el seu camí:
http://www.genmagic.org/lengua5/plletres3c.swf
Publicat dins de Reforç
Deixa un comentari
Un nou curs
Hola, nens i nenes, pares i mares, companys i companyes. Comença un nou curs. El nostre blog continuarà a la vostra disposició. Els que ja el coneixeu, podeu fer-lo servir igual que sempre. Els nous alumnes, veureu que hi ha moltes coses per aprendre d’una altra manera. Espero que us agradi molt.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Daus
Visto en Recursos para el primer ciclo y Enlaces Educativos
Publicat dins de Reforç
Deixa un comentari
Gràcies per escriure
Podeu llegir els vostres comentaris fent clic en “comentaris”. Gràcies per escriure. Això vol dir que aneu treballant, doncs el bloc és una eina més per aprendre a llegir, a escriure…
Recordeu que sempre ha d’haver un adult amb vosaltres quan entreu a internet, com quan aneu pels carrers d’una ciutat.
Espero que també repasseu les taules, llegiu contes… I que agafeu un llibre una estona cada dia. Una abraçada.
Publicat dins de Escrivim i ens escriuen
3 comentaris


