PREINSCRIPCIÓ

0

Visita ” INFORMACIÓ GENERAL”

CURSES ESCOLARS D’ORIENTACIÓ

“Donem color al cole!!”

0

Volem donar color a les parets del nostre centre, fer una escola més atractiva, plena de creacions dels nostres alumnes. Primer una base de colors i més tard les obres dels nostres autors personals, els nens i les nenes!.
Gràcies a la col·laboració del nostre Ajuntament ja hem començat!! Poc a poc veureu l’evolució de l’obra d’art!

Portes Obertes

0

23, 25 i 27 de febrer!! Si vols saber més entra a “INFORMACIÓ GENERAL”!!

HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES!

Colom de la Pau

0

Divendres passat no vam poder celebrar el dia de la Pau pel fort vent,…, però aquest divendres SÍ!!
Mireu que bonic!!

Comencem amb les disfresses!!

0

La nostra escola es comença a vestir per a viure el Carnaval, per això hem començat amb la disfressa de l’entrada al centre, “el nostre hall”.

- 4 de febrer de 2015 – NEVADA!!

FESTIVAL DE NADAL 2014

0

JA POTS VEURE TOT EL FESTIVAL DE NADAL DEL NOSTRE ALUMNAT! MIREU A “E.PRIMÀRIA” I TAMBÉ A “E.INFANTIL” !!!
TAMBÉ A “TEATRE” PODRÀS VEURE LES OBRES QUE ELS DE CS HAN FET AL NOSTRE CENTRE!!

CONCURS DE PESSEBRES

0

AQUESTS DIES FEM DIFERENTS ACTIVITATS RELACIONADES AMB EL NADAL. ALS APARTATS QUE TENIM AL BLOG PER A “E.INFANTIL” I “E.PRIMÀRIA” PODREU VEURE ALGUNA D’AQUESTES.
EL CONCURS DE PESSEBRES ÉS UNA BONA MOSTRA!!

Concert de Santa Cecília 2014

1

LA NOSTRA SORPRESA VA SER MAJÚSCULA EN VEURE QUE AL NOSTRE CENTRE TENIM MÉS ARTISTES DELS QUE EN UN PRINCIPI QUALSEVOL DE NOSALTRES PODIA PENSAR. TENIM UN ALUMNAT QUE, COM PODREU VEURE, ÉS CAPAÇ DE TOCAR DIFERENTS INSTRUMENTS, CANTAR I BALLAR, PERÒ, A MÉS A MÉS FENT-HO MOLT BÉ. ESPEREM QUE US AGRADI MOLT!! A NOSALTRES ENS VA ENCANTAR!!
SENSE LA COL·LABORACIÓ DELS ARTISTES, DELS SEUS PARES I DE LA MESTRA DE MÚSICA SONIA T., AQUEST MINI-CONCERT NO HAGUÈS ESTAT POSSIBLE. DE PART DE L’EQUIP DIRECTIU MOLTES GRÀCIES A TOTS: PARES, ALUMNAT I MESTRES!!
PART I

PART II

TEATRE AL CS

1

ELS NENS I NENES DE CS, AL LLARG D’AQUEST CURS, ANIRAN PREPARANT DIFERENTS OBRES DE TEATRE QUE POSTERIORMENT MOSTRARAN ALS SEUS COMPANYS. AMB AQUESTA APOSTA DE L’ESCOLA PEL TEATRE INTENTEM TREBALLAR ASPECTES COM : LA MEMORITZACIÓ DE TEXTOS, DICCIÓ, PERDRE LA POR A PARLAR EN PÚBLIC, TREBALL DE PLÀSTICA (DECORATS), EXPRESSIÓ CORPORAL,…
ELS PRIMERS EN ESTRENAR HAN ESTAT ELS ALUMNES DE 5èB AMB L’OBRA “TAL COM ÉS O TAL COM ERA NO LLENCEM LA CASTANYERA”, QUE JA HAN VIST LA MAJOR PART DELS ALUMNES DEL CENTRE.
AVIAT, ELS NENS I NENES DE SISÈ ESTRENARAN L’OBRA ” EL PRIMER NADAL DE LA HISTÒRIA “
DES DE L’EQUIP DIRECTIU VOLEM FER ARRIBAR LA NOSTRA FELICITACIÓ A TOT L’ALUMNAT DE 5èB, A MAITE M., LA MESTRA DE RELIGIÓ, I ALS TUTORS DE 5è,…, JA QUE SENSE LA SEVA IMPLICACIÓ AQUESTA OBRA NO S’HAURIA POGUT PORTAR A TERME. FELICITATS!!
(Podeu veure tot el teatre a l’apartat E.PRIMÀRIA)

GRÀCIES A TOTS PEL TREBALL TAN GENIAL QUE ESTEU FENT!!!!!!!!

SORTIDES / ACTIVITATS / FESTES

0

A PARTIR D’AQUEST CURS POTS VEURE LES ACTIVITATS DE LES DIFERENTS ETAPES A LA PÀGINA CORRESPONENT : “E.PRIMÀRIA” I “E. INFANTIL”

FESTIVAL FI DE CURS

PROMOCIÓ 2005-14

1

DIVENDRES 13 DE JUNY VAM FER EL COMIAT DELS NENS I NENES DE SISÈ. VA SER UN ACTE MOLT BONIC! LA DIRECTORA VA INICIAR LA PRESENTACIÓ DEL COMIAT, DESPRÉS ELS TUTORS I ALGUNS ALUMNES VAN DIR UNES PARAULES, ES VA DESCOBRIR L’ORLA DE LA PROMOCIÓ I,…, POSTERIORMENT, ELS TUTORS VAN REPARTIR ENTRE ELS SEUS ALUMNES LES CITADES ORLES. TAMBÉ VAM PODER VEURE UN VIDEO QUE VA MUNTAR UNA MARE, AMB FOTOS DEL PAS PER L’ESCOLA DELS ALUMNES QUE AQUEST ANY FINALITZEN LA SEVA ESCOLARITZACIÓ AL NOSTRE CENTRE, AMB MÚSICA MOLT ACTUAL. EL VIDEO VA ESTAR GENIAL !!!
VOLEM DES DEL CENTRE, AGRAIR LA SEVA COL·LABORACIÓ AL IES ELS PALLARESOS, QUE ENS VA CEDIR EL SEU GIMNÀS/ SALA D’ACTES, I A L’AJUNTAMENT QUE EN TOT MOMENT ES VA MOSTRAR DISPOSAT A COL·LABORAR AMB EL CENTRE (ENS VAN CEDIR CADIRES PER L’ACTE).

CM- Sortida de 3r al Tennis Parc

CM- Els alumnes de 4t han elaborat màquines

EI- MÚSICA A P-3

CS – Hem arribat!!

0

ELS NENS I NENES DE SISÈ HAN ARRIBAT!! ES TROBEN PERFECTAMENT I AMB MOLTES GANES DE GAUDIR D’AQUESTS TRES DIES.

CM- Colònies. NENES A DORMIR!!