EXPERIMENTEM AMB LA NATURA. LAND ART

AQUEST  CURS EXPERIMENTEM  AMB   EL  MOVIMENT ARTÍSTIC,  “LAND  ART”.

LAND ART  és  l’art de la terra,  un moviment artístic que sorgí a finals dels anys 60 i principis dels 70, en el qual el paisatge i l’obra es troben inextricablement relacionats. Es refereix també a un art creat en la natura, utilitzant materials naturals com pedres, fulles o terra.[1] Robert Smithson l’anomenà Earthworks (‘treballs de la Terra’).

Les escultures no se situen en el paisatge, sinó que el paisatge és el mitjà de la seva creació

A Educació Infantil estem experimentant amb diversos materials naturals,  hem creat el nostre museu amb les obres d’art que anem fem!.Imatge de previsualització de YouTube

Recursos, animats i motivadors, per reforçar.

Apreciats par@s:

Als següents links (disponibles amb enllaços  directes) podeu trobar diferents tipus de recursos, animats i motivadors, per reforçar aquells aspectes que els vostres fills i filles necessiten millorar.

Per tal que sigui efectiu aquest treball ha de ser continuat, amb un horari i durada predeterminat, i supervisat per un adult.

Generals

Llengües

Pàgines per treballar conceptes, lectura i comprensió .

Matemàtiques

Pàgines amb enllaços de recursos múltiples, variats i de diferents nivells per reforçar conceptes matemàtics, estratègies  i problemes.

Atentament:

Tutors/es de Cicle Superior

PSICOMOTRICITAT_ P3

ENS  DIVERTIM FENT PSICO!

L’hora de psicomotricitat és el moment on el cos dels infants és el lloc únic, on es viu tota la sensibilitat: l’afectivitat, l’emoció, la relació amb un mateix i amb l’altre, lloc de plaer, de desig, de frustració o d’angoixa. En definitiva, lloc de record de totes les emocions viscudes pels nens i nens, en la seva relació amb els i els altres. Amb els jocs del racó de les disfresses, a la sala de psicomotricitat, ajudem el nen i la nena a desenvolupar la imaginació, la creativitat, la intel·ligència emocional i la racional, a assumir tradicions i valors d’identitat cultural, a aprendre a situar-se i exercir diferents rols, i tot aprenent divertint-se!   😆

ELS PLANETES_P5

A les  classes de p-5 estem treballant el nostre sistema solar, amb els planetes, satèl·lits i la nostra estrella, el Sol.

És un projecte que els motiva especialment, tant és així que els propis alumnes de la classe han creat un conte.Imatge de previsualització de YouTube

El conte és un dels recursos didàctics més potents dels que disposem. A vegades, l’utilitzem amb l’objectiu d’ensenyar llengua, oral o escrita, altres com a element motivador per introduir continguts conceptuals i, en moltes ocasions, com a eix al voltant del qual sorgiran activitats d’una unitat didàctica, com a element motivador, perquè no podem oblidar la quantitat de possibilitats que ens ofereixen aquestes històries, que a totes les nenes i a tots els nens els encanta escoltar.

Amb els contes oferim una font d’imaginació i creació. A partir d’ells, els alumnes poden crear  les seves pròpies històries i imaginar  el seu món, des de les seves experiènciencies, aquí en teniu una mostra.

THE BEATLES

Mireu i escolteu quin “power point”  han fet les nenes i nens de 6è, fent una recopilació d’informació del grup musical  anglès “THE BEATLES”, un treball de l’àrea de música, amb la mestra Sonia. Oi que els ha sortit bé?Imatge de previsualització de YouTube

AL COLE LES ENTRADES, AMB MÚSICA!

bloc

La contaminació acústica a la que estem sotmesos i exposats en el nostre entorn social ens porta cap a una proposta ecològica: fer entrades a l’escola en un entorn on la música sigui el fons ambiental.

Amb la música, portadora de missatges afectius, aprenem a respondre emocionalment i intel•lectual a tot allò que ens arriba del món sonor, millorem les capacitats auditives i les competències com l’atenció, sensibilitat, imaginació, creativitat…

La música que escoltarem a l’escola serà de diferents estils, per tal d’obrir el ventall de la nostra cultura musical. També ens ajudarà a desenvolupar capacitats com la crítica, el sentit estètic, respecte per la diversitat (ritmes, idiomes…)

Gaudim de la música, gaudim d’una educació ambiental.

bloc2

Curses d’orientació 2015

PORTAR A TERME AQUESTES CURSES HA SIGUT POSSIBLE GRÀCIES A LA PARTICIPACIÓ D’UN GRUP DE PARES, UN GRUP DE MESTRES I LA COL·LABORACIÓ INCONDICIONAL DEL NOSTRE AJUNTAMENT.
IMPRESCINDIBLE TAMBÉ TOTS ELS PARES, MARES, AVIS QUE HAN PORTAT ALS PEQUES A PARTICIPAR EN UNA JORNADA TOTALMENT DIFERENT, EN CONTACTE AMB LA NATURA QUE ENS ENVOLTA!

Donem color al nostre entorn!!!!

Quatre alumnes i un mestre de l’escola d’art de Tarragona han plasmat els dibuixos fets per l’alumnat del nostre centre. Això no hauria estat possible sense la col·laboració del nostre Ajuntament, que ha comprat la pintura i el material necessari per a realitzar aquesta tasca.
També hem de donar les gràcies a l’escola d’art de Tarragona per la seva ràpida resposta a la nostra demanda. De seguida van dir “SI” al nostre projecte “Pintem de colors la nostra escola”.
L’alumnat de l’escola Sant Sebastià ha fet uns dibuixos espectaculars i dignes d’artistes genials!!!

El nostre cros / Cros Municipal

Aquest és ja el sisè curs que fem el CROS DEL NOSTRE CENTRE. Com ja sabeu el NOSTRE CROS sempre ha sigut obert i ha comptat amb la participació de l’escola Els Pallaresos, de l’institut “Els Pallaresos” i de les llars d’infants (Tabalets, Can Petits i la Llar de colors). L’Ajuntament del municipi sempre ha estat al nostre costat i aquest curs, i com a “prova pilot”, hem “cedit” el NOSTRE CROS per a fer el PRIMER CROS MUNICIPAL DELS PALLARESOS.
El proper curs imaginem que tot tornarà a la normalitat i podrem celebrar el VII CROS de la NOSTRA ESCOLA.
Informació d’horaris al apartat–> INFORMACIÓ GENERAL