Programa NADAL 2014

Campanya de Nadal 2014

Càritas Interparroquial ha començat la seva campanya de recollida d’aliments. Podeu fer arribar al centre la vostra aportació. Gràcies!!

Concert de Santa Cecília 2014

LA NOSTRA SORPRESA VA SER MAJÚSCULA EN VEURE QUE AL NOSTRE CENTRE TENIM MÉS ARTISTES DELS QUE EN UN PRINCIPI QUALSEVOL DE NOSALTRES PODIA PENSAR. TENIM UN ALUMNAT QUE, COM PODREU VEURE, ÉS CAPAÇ DE TOCAR DIFERENTS INSTRUMENTS, CANTAR I BALLAR, PERÒ, A MÉS A MÉS FENT-HO MOLT BÉ. ESPEREM QUE US AGRADI MOLT!! A NOSALTRES ENS VA ENCANTAR!!
SENSE LA COL·LABORACIÓ DELS ARTISTES, DELS SEUS PARES I DE LA MESTRA DE MÚSICA SONIA T., AQUEST MINI-CONCERT NO HAGUÈS ESTAT POSSIBLE. DE PART DE L’EQUIP DIRECTIU MOLTES GRÀCIES A TOTS: PARES, ALUMNAT I MESTRES!!
PART I

PART II

Fruita mes de novembre

La fruita del Pla de Consum de fruites i verdures del mes de novembre serà:
- Dimecres 26: raïm blanc
- Dijous 27: mandarina
- Divendres 28: poma golden

Els mesos de desembre i gener no hi haurà fruita del Pla de Consum de fruites i verdures.

TEATRE AL CS

ELS NENS I NENES DE CS, AL LLARG D’AQUEST CURS, ANIRAN PREPARANT DIFERENTS OBRES DE TEATRE QUE POSTERIORMENT MOSTRARAN ALS SEUS COMPANYS. AMB AQUESTA APOSTA DE L’ESCOLA PEL TEATRE INTENTEM TREBALLAR ASPECTES COM : LA MEMORITZACIÓ DE TEXTOS, DICCIÓ, PERDRE LA POR A PARLAR EN PÚBLIC, TREBALL DE PLÀSTICA (DECORATS), EXPRESSIÓ CORPORAL,…
ELS PRIMERS EN ESTRENAR HAN ESTAT ELS ALUMNES DE 5èB AMB L’OBRA “TAL COM ÉS O TAL COM ERA NO LLENCEM LA CASTANYERA”, QUE JA HAN VIST LA MAJOR PART DELS ALUMNES DEL CENTRE.
AVIAT, ELS NENS I NENES DE SISÈ ESTRENARAN L’OBRA ” EL PRIMER NADAL DE LA HISTÒRIA “
DES DE L’EQUIP DIRECTIU VOLEM FER ARRIBAR LA NOSTRA FELICITACIÓ A TOT L’ALUMNAT DE 5èB, A MAITE M., LA MESTRA DE RELIGIÓ, I ALS TUTORS DE 5è,…, JA QUE SENSE LA SEVA IMPLICACIÓ AQUESTA OBRA NO S’HAURIA POGUT PORTAR A TERME. FELICITATS!!
(Podeu veure tot el teatre a l’apartat E.PRIMÀRIA)

GRÀCIES A TOTS PEL TREBALL TAN GENIAL QUE ESTEU FENT!!!!!!!!

SORTIDES / ACTIVITATS / FESTES

A PARTIR D’AQUEST CURS POTS VEURE LES ACTIVITATS DE LES DIFERENTS ETAPES A LA PÀGINA CORRESPONENT : “E.PRIMÀRIA” I “E. INFANTIL”

FESTIVAL FI DE CURS

PROMOCIÓ 2005-14

DIVENDRES 13 DE JUNY VAM FER EL COMIAT DELS NENS I NENES DE SISÈ. VA SER UN ACTE MOLT BONIC! LA DIRECTORA VA INICIAR LA PRESENTACIÓ DEL COMIAT, DESPRÉS ELS TUTORS I ALGUNS ALUMNES VAN DIR UNES PARAULES, ES VA DESCOBRIR L’ORLA DE LA PROMOCIÓ I,…, POSTERIORMENT, ELS TUTORS VAN REPARTIR ENTRE ELS SEUS ALUMNES LES CITADES ORLES. TAMBÉ VAM PODER VEURE UN VIDEO QUE VA MUNTAR UNA MARE, AMB FOTOS DEL PAS PER L’ESCOLA DELS ALUMNES QUE AQUEST ANY FINALITZEN LA SEVA ESCOLARITZACIÓ AL NOSTRE CENTRE, AMB MÚSICA MOLT ACTUAL. EL VIDEO VA ESTAR GENIAL !!!
VOLEM DES DEL CENTRE, AGRAIR LA SEVA COL·LABORACIÓ AL IES ELS PALLARESOS, QUE ENS VA CEDIR EL SEU GIMNÀS/ SALA D’ACTES, I A L’AJUNTAMENT QUE EN TOT MOMENT ES VA MOSTRAR DISPOSAT A COL·LABORAR AMB EL CENTRE (ENS VAN CEDIR CADIRES PER L’ACTE).

CM- Sortida de 3r al Tennis Parc

CM- Els alumnes de 4t han elaborat màquines

EI- MÚSICA A P-3

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL | Envia un comentari

CS – Hem arribat!!

ELS NENS I NENES DE SISÈ HAN ARRIBAT!! ES TROBEN PERFECTAMENT I AMB MOLTES GANES DE GAUDIR D’AQUESTS TRES DIES.

Publicat dins de General | Envia un comentari

CM- Colònies. NENES A DORMIR!!

Publicat dins de General | Envia un comentari

CM- Colònies. NENS A DORMIR!!

CM- Colònies. ACTIVITATS

CM- Colònies. SOPAR DE GALA

CM- Visitem la Casa Jujol. Exposició de la Colla Gegantera

CM- Les classes de 4t tenen una visita molt especial

EI- COLÒNIES DE P5

Tots els nens i nenes de P5 han arribat ja a la casa de colònies i es troben perfectament.

CM- Jocs florals escolars de Catalunya

La nostra escola ha participat en els “Jocs florals de Catalunya”.Tres alumnes de quart, en representació de tot el grup, van anar al lliurament de premis.