Benvolgudes famílies,

vull comunicar-vos que sóc conscient de l’esforç que estan fent els vostres nens i nenes i del vostre ajut. Com ja hem parlat, venien d’una situació que havia trastocat l’activitat presencial a l’aula i, inevitablement, el ritme d’assoliment d’aprenentatges.

Podem estar contents. Per posar dos exemples: quant a la lectura, ja no hi ha cap alumne a la classe amb velocitat lectora molt lenta i més de la meitat han assolit una velocitat lectora molt ràpida. Tampoc hi ha hagut cap alumne que no hagi superat el control de Matemàtiques sobre sumes i restes (en diverses formes) i problemes.

Ens hem posat de debò a la memorització de les taules de multiplicar, com ja haureu notat les darreres setmanes. M’estan sorprenent, en general, malgrat que va costar al començament.

Les exposicions del projecte «El sistema solar» han resultat molt bé. No em refereixo només a les presentacions, en general molt maques. Destacaria la preparació de la lectura pública i l’atenció envers l’explicació dels companys, que han estat pròpies de nivells superiors.

Els podeu felicitar.

Moltíssimes gràcies.

José Ángel.

Aquest article ha estat publicat en Construir la alegría, Tutoria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.