Llegim amb l’Hèctor

Hèctor

“Llegim amb l’Hèctor”, és un projecte de foment de la lectura que vol destacar la importància de la lectura compartida en família des dels primers mesos de vida. El protagonista és un cranc ermità anomenat Hèctor, amb el qual s’ensenyarà als infants els pròposits del projecte amb un espai a l’escola bressol.

Els objectius d’aquest projecte educatiu són promoure els hàbits de lectura per potenciar les capacitats d’atenció de l’infant, com són l’observació i la concentració, així com ensenyar a tenir cura dels llibres i a fer ús de l’espai de la biblioteca, tot sempre comptant amb la participació de les famílies i la seva disposició a intercanviar contes.  Constitueix també una nova aposta per la sostenibilitat, el consum responsable i l’estalvi econòmic.

L’ espai d’intercanvi de contes entre famílies per a la reutilització dels llibres està situat a l’entrada de l’escola, al costat de la biblioteca on els infants també poden emportar-se contes a casa però aquí en servei de prèstec.

CONTE DE L’HÈCTOR
[scribd id=49088442 key=key-2hngmtgrcgflvgak28kj mode=list]