Període d’adaptació

nen-plorant

Pel que fa l’organització durant el període d’adaptació, i seguint l’experiència dels cursos anteriors, continuem considerant molt profitós el fet que els pares passin petites estones a l’escola amb els seus fills, abans de començar el curs escolar, establint d’aquesta manera un primer contacte amb les educadores, el centre i els seus espais diferenciats (aules, pati…), la resta de nens/es i pares i mares… i afavorint, en gran mesura, l’adaptació dels nens i nenes. Tots els nens/es han d’estar acompanyats sempre pels pares o altres adults encarregats durant aquests dies.

Per tant, durant la primera setmana del curs, l’horari de l’escola bressol va ser reduït per tal que els nens/es s’anessin adaptant a l’horari a poc a poc.

Passat aquest temps, la majoria dels infants ja estan preparats per a fer l’horari complet a l’escola bressol encara que no estiguin adaptats del tot.

Així doncs, els horaris durant el període d’adaptació a l’inici d’aquest curs escolar van ser els següents:

• 8 i 9 de Setembre de 2016: Petites estones acompanyats dels pares durant el matí (de 9 a 12h).
  • Del 12 al 16 de Setembre de 2016: Horari de 8 a 12:30h (amb servei de menjador de 12:30 a 13:30h).
  • A partir del 19 de Setembre de 2016: Inici de l’horari complet.