Des dels seus inicis, la nostra escola bressol s’ha considerat una escola oberta als pares i per tant, demana la participació de les famílies en el dia a dia del centre.
Les relacions amb les famílies s’estableixen mitjançant:
· Una estreta col·laboració amb les famílies per poder establir uns objectius educatius eficaços i coherents.
· L’organització a cada reunió d’una dinàmica per afavorir la comunicació i per fer arribar a les famílies la nostra manera de treballar.
· La participació de les famílies en les festes realitzades a l’escola bressol (Castanyada, Carnestoltes, Jornades culturals a Sant Jordi, Festa de fi de curs…).
· La realització de l’entrevista individual abans de l’inici a l’escola bressol de l’infant amb l’objectiu d’obtenir dades importants sobre aspectes de la vida i evolució del nen/a (salut, hàbits, alimentació, etc).
· Les entrevistes individuals al segon trimestre.
· La col·laboració de les famílies a l’hora de recopilar material per a les activitats: Panera dels Tresors, Joc Heurístic, Joc pròxim, diferents materials de desfeta…
· La participació de les famílies en les sortides i festes realitzades.
D’altra banda, l’escola disposa de diferents canals de comunicació per afavorir aquest vincle entre les famílies i la mateixa Escola Bressol:
· Comunicació diària a les entrades i les sortides.
· Agenda escolar.
· Articles educatius amb temes d’interès per a les famílies.
· Circulars informatives (correu electrònic).
· Cartelleres.
· Informes escrits.
. Bloc.
· Etc.