Recordeu aquesta música?
Doncs no us demanaré que agafeu dues escombres però si dos bastonets xinesos o japonesos (tipus per menjar shushi o makis) per fer aquest joc.
Recordeu aquesta música?
Doncs no us demanaré que agafeu dues escombres però si dos bastonets xinesos o japonesos (tipus per menjar shushi o makis) per fer aquest joc.
Per treballar el nom de la classe de les pintores i els pintors s’ha fet un treball inter-disciplinar.
A continuació descobrireu a través dels ullets tafaners qui era Kandinsky, què va trobar i què el va fer canviar.
Per treballar el nom de la classe dels policies s’ha creat un treball multi-disciplinar.
A continuació teniu un misteri per resoldre. Aneu pas a pas, i no mireu el final abans d’hora! Primer haureu d’escoltar, mirar i fer de policies detectius…
Per treballar el nom de la classe de primer: Les veterinàries i els veterinaris s’ha creat un treball interdisciplinar. Aquesta és la part musical.
Es tracta del conte d’un ruc molt alegre que es posa malalt i va al veterinari. Voleu saber el final?
Per treballar el nom de la classe de primer: Els científics i les científiques s’ha creat un treball interdisciplinar. Aquesta és la part musical.
Us animeu a fer els experiments?
Seguint la proposta de Percuriositat a youtube de la percussió corporal de la cançó Resistiré en època de confinament vaig demanar als alumnes de cinquè que la interpretessin i aquí en teniu el resultat.
Durant el confinament els alumnes de tercer de l’escola han fet la percussió corporal del BIM BUM i aquest és el resultat.
La proposta:
Penja el teu vídeo fent la percussió corporal del BIM BUM
Practica BIM BUM amb percussió corporal
Quan ja et surti bé fes la gravació en vídeo. Pots cantar la cançó o posar-te l’àudio de fons mentre et gravis.
Pots fer-la sola, o amb alguna de les persones que tinguis a prop.
Si el fitxer és més gran de 10MB passa-me’l per correu electrònic a epuig6@xtec.cat, en aquest cas et recomano que ho facis des de un correu tipus gmail. Si no en tens també me’l pots passar per wetransfer
Els nens i nenes de segon van fer una activitat amb les notes mi, fa, sol, la i la cançó Surt sol solet.
A partir d’aquesta activitat van crear una nova melodia o van posar un nou acompanyament a la cançó per crear la seva pròpia cançó.
Aquí podreu escoltar i veure els resultats
Juntament amb el grup de treball de música de Santa Coloma vam crear uns vídeos perquè als alumnes de cicle mitjà de les escoles participants de la cantata de Santa Coloma de Gramenet els fos més senzill aprendre les cançons i les poguessin practicar des de casa.
Aquí en teniu el resultat.
Quina cançó t’agrada més?
Qui són els protagonistes de la història?
Quan s’ajunten què fan?