Intel·ligències múltiples

Actualment un gran nombre d’investigadors defensen que hi ha una multiplicitat d’intel·ligències independents entre sí. La combinació d’intel·ligències ens fa persones úniques, capaces de resoldre problemes i crear productes. La intel·ligència segons Howard Gardner és múltiple i es converteix en una destresa que es pot desenvolupar. Gardner descriu aquestes vuit intel·ligències: lingüística, logicomatemàtica, naturalista, visualespacial, musical, cinestèsicacorporal, intrapersonal i interpersonal.Aquesta cacera ajudarà els docents a presentar les activitats d’aula de diverses maneres, per a què l’alumnat, amb les seves diferents intel·ligències, pugui aprendre.

View more presentations from Nuria Alart.

Les intel·ligències múltiples a l’aula.

http://www.xtec.cat/formaciotic/dvdformacio/materials/td206/pdf/imnalart.pdf

Estratègies per a la inclusió de l’alumnat amb trastorns que incideixen en l’aprenentatge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *