CONTE: El Cuc i la Papallona. CUENTO: El gusano y la Mariposa.

Durant aquest curs (2008-09) estic treballant al CEIP Mercè Rodoreda de Badalona, concretament a la classe de P4. L’any passat també hi vaig ser amb els mateixos alumnes a P3 i van escollir Els Cavallets de Mar com a nom de la classe. Aquest curs han escollit Les Papallones, i per iniciar el projecte del nom de la classe he fet aquest power point tan maco:

Durante este curso (2008-09) estoy trabajando en el CEIP Mercè Rodoreda de Badalona, concretamente en la clase de P4. El año pasado también estuve con los mismos alumnos en P3 y escogieron ser Los Caballetes de Mar como nombre de la clase. Este curso han escogido Las Mariposas, y para iniciar el proyecto del nombre de la clase he hecho este power point tan bonito:

En realitat té animacions i so, però aquí no es pot veure. Només el podeu llegir. La página 6 queda tallada, la última paraula és “amics”, i al final del conte també, el text tallat és: “es converteixen en papallones”.

En realidad tiene animaciones y sonido, pero aquí no se puede ver. Sólo lo podéis leer. La página 6 queda cortada, la última palabra es “amigos”, y al final del cuento también, el texto cortado es: “se convierten en mariposas”.

Espero que us agradi tant com jo he gaudit fent-lo!!

¡¡Espero que os guste tanto como yo he disfrutado haciéndolo!!

I mireu quins dibuixos més macos van fer els meus alumnes després de veure el conte, si és que són uns artistes!!:

Y mirad qué dibujos más bonitos hicieron mis alumnos tras ver el cuento, ¡¡si es que son unos artistas!!:

Un comentari a “CONTE: El Cuc i la Papallona. CUENTO: El gusano y la Mariposa.

1. Bon dia, enguany som la mestra d’una aula de 4 anys i som la classe de les papallones. M’ha agradat molt el conte en power-point. Com ho puc fer per mostrar-ho als nens a pantalla completa, com a presentació?

Gràcies