Setmana de la ciència 2009

La Setmana de la Ciència es fa coincidir amb Sant Albert el Gran (15 de novembre), considerant tradicionalment patró dels científics. El Departatment d’Experimentals organitza una sèrie de petits experiments curiosos i divertits a la sala d’actes de l’institut, durant les hores del pati. En aquest enllaç podeu veure el programa d’activitats, que també inclou les sortides que fan els grups de 3r, 4t i batxillerat científic.

Per segon any, també hem fet  el concurs de ciència, on han participat tots els alumnes de l’IES Gabriela Mistral. Ara ens trobem en la fase semifinal, amb els guanyadors de cada nivell. El dia 22 de desembre, abans de Nadal, farem la gran final i donarem els premis.

Activitat dels alumnes de 3r d’ESO:

Visita al Museu de les Aigües – Agbar, a Cornellà de Llobregat, i participació en el taller Ciència per a un món millor.

Activitat dels alumnes de 4t i batxillerat:

Conferència: “Obesidad y adicción: un modelo de chocolismo en ratón”, a càrrec de la Dr. Mara Dierssen