Info

Pàgina elaborada i gestionada pels membres del departament de Ciències Experimentals de l’IES Gabriela Mistral de Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat, Catalunya, Espanya).

En el seu primer any de vida, pretén ser un instrument per donar a conèixer les activitats del departament a nivell de centre, oferir activitats d’ensenyament-aprenentatge als alumnes que complementin les que es realitzen en l’aula habitual i ampliar continguts de forma amena i divulgativa.

En una segona fase, la intenció del departament és que el bloc s’enriqueixi amb aportacions regulars fetes directament pels alumnes. Aquest serà l’objectiu prioritari per al curs 2009-2010.

Els diferents continguts estan desplegats a través de les CATEGORIES (on classifiquem les matèries d’ESO i Batxillerat, a part d’introduir categories més novedoses, com la dels vídeos del mes, les eines científiques i les notícies d’actualitat) i a través de les PÀGINES.

Per accedir a les CATEGORIES heu d’obrir la pestanya que hi ha en la part superior dreta i per accedir a les PÀGINES, ho podeu fer des del menú superior o també a través del menú de la dreta.