calendari

logomatespq.jpg

  • 20 octubre 2009 Introducció i presentació del curs
  • 3 novembre 2009 Introducció bloc 1: Numeració i càlcul
  • 10 novembre 2009 Treball en cicle bloc 1: Numeració i càlcul
  • 17 novembre 2009 Posada en comú bloc 1: Numeració i càlcul
  • 15 desmbre 2009 Introducció bloc 2: Relacions i canvi
  • 12 gener 2010 Treball en cicle bloc 2: Relacions i canvi
  • 19 gener 2010 Posada en comú bloc 2: Relacions i canvi
  • 26 gener 2010 Introducció bloc 3: Mesura
  • 2 febrer 2010 Treball en cicle bloc 3: Mesura
  • 9 febrer 2010 Posada en comú bloc 3: Mesura
  • 16 febrer 2010 Introducció bloc 4: Espai i forma
  • 23 febrer 2010 Treball en cicle bloc 4: Espai i forma
  • 2 març 2010 Posada en comú bloc 4: Espai i forma
  • 13 abril 2010 Introducció bloc 5: Estadística i Atzar
  • 20 abril 2010 Treball en cicle bloc 5: Estadística i Atzar
  • 27 abril 2010 Posada en comú bloc 5: Estadística i Atzar
  • 2 octubre 2008 “Repensar les mates”, proposta i programa del treball pedagògic entorn la metodologia de l’ensenyament de les matemàtiques a l’escola Drassanes.
  • 7 octubre 2008 M. Antònia Canals “El material manipulable” Perquè el material manipulable és necessari per construïr coneixement matemàtic.
  • 21 octubre 2008 MATerials
  • 24 octubre 2008 Què faré el curs vinent? (cicle)
  • 25 novembre 2008 Sebastià Capella “Matemàtiques, matemàtiques i més matemàtiques” Mogudes, jocs, activitats TAC, webs, projectes col·laboratius, aplicacions, idees per treballar a l’aula, recursos, metodologies….
  • 2 desembre 2008 matemaTICes
  • 9 desembre 2008 Què faré el curs vinent? Posem una mica d’ordre
  • 12 febrer 2009 Lluís Segarra “Estratègies de càlcul pel segle XXI” Els comportaments i necessitats aritmètiques a la societat actual. Quins algorismes o estratègies calen als nostres alumnes per fer un càlcul més europeu?
  • 17 febrer 2009 autoMATitzar algoritmes
  • 19 febrer 2009 Què faré el curs vinent? (cicle)
  • 10 març 2009 Tana Serra “Parlar de matemàtiques a la classe” La importancia i la complexitat de l’utilització del llenguatge verbal a les clases de matemàtiques d’Infantil i Primària.
  • 12 març 2009 MATexpressió
  • 17 març 2009 Què faré el curs vinent? (cicle)
  • 21 abril 2009 “Les mates repensades”, valoració del treball pedagògic entorn a la metodologia de les matemàtiques i proposta de treball pel curs vinent.