ESPAIS i4 (1-4 ABRIL)

Els Espais d’aquesta primera setmana d’abril han estat relacionats amb la Pasqua, ja que la tenim aquí a la cantonada!!! Hem gaudit fent-los, ja que el tema ens agrada molt!, conillets, ous, cistells, plomes, mones i xocolata!!!!

Espai Lingüístic: Aquesta setmana hem treballat el vocabulari bàsic de pasqua i hem escrit les seves paraules, primer amb pauta i després sense pauta. Comencen a ser uns autèntics escriptors i escriptores de paraules; ens encanta!

Espai Matemàtic: A l’espai matemàtic hem treballat la grafia dels nombres de l’1 al 5 i una segona feineta dels nombres del 5 al 9. Al costat de la grafia hem comptat el dibuix que representava la quantitat del nombre.

Espai Artístic: A l’espai artístic hem gaudit pintant un mandala dels ous de pasqua, era un mandala complicada i hem dedicat temps i esforç per tal de fer-ho bé! Comencem a fer-nos grans i ja podem pintar amb més precisió!

Espai Grafomotricitat: Molts conillets de colors havien de seguir els camí per poder trobar el seu ou! Així doncs, hem resseguit els camins amb retolador i hem ajudat a tots els conillets a seguir el seu camí!

i4A

i4B

i4C

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *