El passat 11 de juny, tots els alumnes d’I3 vam fer una sortida al Parc Gaudí. Allà vam esmorzar tots junts i, després, vam poder gaudir d’una estona de joc al parc, compartint moments divertits amb els companys i companyes.
Va ser un matí molt especial en què vam jugar, córrer i passar-ho d’allò més bé. Com ens vam divertir!
Cliqueu a la imatge per veure les fotos.
