Aquest matí, els alumnes i les mestres d’Educació Infantil hem volgut acomiadar aquest curs amb una gran festa.
Primer hem fet una desfilada, on tots els infants han pogut lluir-se i gaudir d’un moment molt especial. Després, hem compartit un pica-pica tots junts i, per acabar la celebració, hem ballat i cantat al ritme de la música.
Per acabar, ens hem refrescat amb un gelat que ens ha proporcionat l’Ampa de l’escola.
Ha estat una manera molt divertida i alegre de posar punt final a un curs ple d’aprenentatges, experiències i moments compartits.
Us desitgem unes molt bones vacances d’estiu!
