Espais a I3

Aquesta setmana els nens i nenes de I3 hem continuat treballant amb els espais.

Espai lingüístic, ens hem iniciat en la identificació del nostre nom. Ho hem fet a través de les diverses lletres imantades, les quals havíem de reconèixer les del nostre nom i confegir-lo.
Espai matemàtic, hem treballat tot associant la grafia del nombre amb la quantitat. Mitjançant nombres de fusta i pedres de colors.
Espai de motricitat, hem continuat enfortint la musculatura de les mans, confegint cabells per les diferents cares,

Espai de minimons, hem jugat, creat, experimentat, imaginat amb diversos materials desestructurats.

A continuació podeu veure les imatges:

I3 A

I3 B

I3 C

EMPREMTES DE TARDOR I5

Els alumnes d’I5 han fet una manualitat de la tardor. Després de tot el treball dut a terme sobre la tardor experimentant amb els fruits: manipulant, dibuixant, classificant, escrivint el seu nom… han pogut deixar l’empremta sobre una pasta per a moldejar blanca i posteriorment l’han pintat amb colors de la tardor. Els ha agradat molt veure les empremtes que deixen!

Mireu com han treballat els vostres fills i filles. Esperem que us hagi agradat.

Cliqueu a l’aula corresponent per veure les fotografies:

I 5 A                                             I5 B

I5 HA ANAT AL MERCAT

El divendres les nenes i els nens d’I5 van realitzar una sortida al mercat d’Alcarràs.

El motiu de la sortida va ser comprar plantes per al nostre pati. Durant el trajecte van poder fixar-se en les altres parades del mercat: de roba, d’aliments de fruites i verdures…

Vam trobar la parada de les plantes i les vam comprar i carregar a la cistella.

Moltes gràcies a les mares que ens van acompanyar!

Cliqueu AQUÍ per veure les imatges.

Natalia, protagonista d’I3 A

Aquesta setmana, la nostra protagonista és la Natalia.

Ahir per la tarda va venir la seva mare i ens van ensenyar fotos i objectes que ens van agradar molt. Van portar el seu primer xumet, les seves primeres sabates, diferents peces de roba, algunes fotos amb la família i alguna joguina.  A més a més, també vam ballar una mica.
Moltes gràcies per venir família!

Si cliqueu a la imatge, podreu veure més fotografies.

Beth, protagonista a I3A

La setmana passada, la nostra protagonista va ser la Beth. Dilluns a la tarda van venir a l’escola la seva mare i la seva germana, que juntament amb la Beth, ens van explicar el que hi havia dins de la maleta.
Ens van ensenyar fotos de quan la Beth era més petita, vam poder veure el coixí que utilitza cada dia per dormir, la seva nina preferida i també vam ballar una cançó que ballen sovint amb la seva germana.
Ens va agradar molt.

Gràcies per venir família!

Clicant a la imatge, podreu veure totes les fotos.

Lena, protagonista a I3 B

Aquesta setmana la Lena és la protagonista a I3 B.

Avui ens ha visitat la seva mare, que juntament amb la Lena ens han ensenyat que hi havia a la maleta del protagonista. Hem tingut l’oportunitat de veure un munt de coses de la Lena de quan era petita. Hem vist la seva roba, una nina amb la qual juga i la pentina, un unicorn i moltes fotografies amb la seva família. També ens ha explicat el conte dels colors, un conte molt bonic i ens ha agradat molt!

A la Lena li agrada molt ballar, i al final de la sessió ens han ensenyat un ball, on hem pogut gaudir-lo tots i totes. També ens ha regalat un segell per poder estampar en els nostres dibuixos.

Moltes gràcies família per haver vingut!

ESPAIS I4 2A QUINZENA DE NOVEMBRE

AQUESTES ÚLTIMES SETMANES DE NOVEMBRE HEM REALITZAT ELS SEGÜENTS ESPAIS:

• ESPAI ARTÍSTIC: HEM EXPLORAT I UTILITZAT DIFERENTS ESTRIS PER REALITZAR UN DIBUIX DE LA TARDOR.
  • ESPAI MATEMÀTIC: HEM POGUT EXPERIMENTAR AMB LES FIGURES GEOMÈTRIQUES.
  • ESPAI MOTRICITAT FINA: HEM AGAFAT DESTRESSA MOTRIU UTILITZANT PINYES, GOMES ELÀSTIQUES I GEOPLANS.
  • ESPAI MINI MONS: HEM OBSERVAT, IMITAT I CREAT ESCENARIS DE TARDOR.

I4A

I4B