Fem un cóc de carbassa

Benvolgudes famílies,

La setmana passada, com bé sabeu, els infants de P2 van cuinar el cóc de carbassa. Aquest, molt deliciós, se’l van menjar a la tarda 😉

Seguidament, podreu observar i descarregar les fotografies tan gracioses del procés que han dut a terme els nostres cuiners i cuineres. També us deixem el link amb la recepta per si voleu fer-ho a casa i gaudir, ja que els ha encantat.

Esperem que gaudiu amb llurs fills comentant les imatges, feliç setmana!!

El príncep granota

La Rateta que escombrava l’escaleta

Els tres porquets

Share

Fem escultures: El Cargol i El Patufet

Les classes del Cargol i el Patufet, ens hem reunit per fer una activitat molt xula de experimentació. Amb plastelina casolana i diferents elements de la tardor (pals, tronja seca, fulles,…) hem creat i esclafat escultures, hem fet foradets a la plastelina amb els pals, hem enganxat diferents elements a la plastelina,…

Share