Familes! A la tornada de les vacances de Nadal ens hem trobat un regal dels Reis Mags. Ens ha agradat molt, veiem el mon de diferents colors i podem fer moltes coses amb aquestes construccions. Moltes gràcies reis!
Fem l’espelma del Nadal. Classe del Cargol i del Patufet
Estimades families, les nenes i els nens de la classe del Cargol i el Patufet, hem fet una espelma amb plastelina casolana, per adornar la taula en els menjars de les festes de Nadal. A la majoria ens ha agradat força tocar la plastelina, també pintar amb el pinzell i ens ha encantat tirar-hi purpurina!!
Esperem que us hagi agradat!