CONTE DE SANT JORDI CANTAT I DOSSIER DE PROPOSTES PEDAGÒGIQUES

CONTE DE SANT JORDI CANTAT:

DOSSIER DE PROPOSTES PEDAGÒGIQUES, pensat especialment perquè mestres, caps i monitors, pares i mares, etc. pogueu treballar la llegenda i la cançó amb els infants d’una manera ben entretinguda, original i divertida.

Les activitats proposades al dossier estan separades en dos blocs:
Activitats multimèdia:
Omplir els buits de la lletra
Ordenar les estrofes desordenades
Cantar la cançó amb la versió Karaoke
Enregistrar un videoclip de la cançó
Manualitats:
Pintar els dibuixos dels personatges
Fer titelles dels personatges
Muntar un escenari de titelles

Hi ha activitats que poden funcionar millor amb infants més petits i d’altres per a nens i nenes més grans; com que el que us presentem són propostes, podeu adequar-les a les vostres necessitats o gustos segons l’edat dels infants o quina aspecte us interessi més treballar.

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.