DOMINI DE DIFERENTS LLENGÜES EN ACABAR L’ESO

31índice1El Govern presenta el Marc per al plurilingüisme per garantir que l’alumnat domini diferents llengües en acabar l’educació obligatòria

• Es donaran instruments a l’alumnat per afavorir les oportunitats de comunicació i d’aprenentatge al llarg de la vida
  • El nou Marc plurilingüe consolida el català com a llengua vehicular de referència de l’aprenentatge i com a dinamitzadora del tractament integrat de les llengües
  • A més de potenciar les llengües estrangeres previstes en el currículum, es difondran les llengües d’origen de l’alumnat nouvingut
  • La finalitat és aconseguir que l’any 2018 l’alumnat sigui competent en llengua catalana, en llengua castellana i en una llengua estrangera en acabar l’ESO
  • Un total de 52 centres formaran part del pla de plurilingüisme, que s’inclouen en els 1.400 centres que utilitzaran l’anglès per impartir continguts curriculars

This entry was posted in LLENGÜES ESTRANGERES. Bookmark the permalink.