UNITAT DE CATALÀ I CONEIXEMENT DEL MEDI DE 3R PRIMÀRIA: TEXT INSTRUCTIU

Aquest projecte va adreçat als alumnes de 3r de Primària (tot i que també es pot adaptar per 4t)
Desenvolupa una unitat de català, la qual girarà al voltant del text instructiu.
Partirem d’un vídeo en el qual s’explica “COM ES FAN ELS CARAMELS” i a partir d’aquest elaborarem un text instructiu (expressió oral i escrita), treballarem vocabulari relacionat amb els dolços i conceptes com el gènere i el nombre (gramàtica). També s’inclouen els sufixos (lèxic) relacionats amb el món dels oficis.Partirem d’un vídeo en el qual s’explica “COM ES FAN ELS CARAMELS” i a partir d’aquest elaborarem un text instructiu (expressió oral i escrita), treballarem vocabulari relacionat amb els dolços i conceptes com el gènere i el nombre (gramàtica). També s’inclouen els sufixos (lèxic) relacionats amb el món dels oficis.
Gerard Cervelló De Gea

ButlleTIC

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, CIÈNCIES SOCIALS, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.