El SEP
es planteja com un recurs per millorar la resposta a les necessitats individuals d’aprenentatge dels alumnes i avançar en un dels objectius del Pla de Govern 2011–2014: reduir a la meitat el fracàs escolar per aconseguir que cap nen o nena es quedi enrere, i per augmentar l’èxit educatiu de tots.Orientacions, activitats i materials
El recull que trobareu en aquestes pàgines és una selecció de diferents materials, adreçada al professorat, que poden ser utilitzats com a referència, com a model, amb la voluntat que ajudin els mestres i els alumnes a avançar i millorar en els seus aprenentatges.
Les orientacions i les activitats van adreçades a les etapes d’Educació Infantil i d’Educació Primària per utilitzar-les d’acord amb les dificultats i necessitats dels alumnes, no tan sols segons l’edat dels alumnes.
Per ajudar a centrar el treball que es realitza en el cicle de parvulari de l’etapa d’educació infantil en els aspectes relacionats amb la matemàtica
CREAMAT
Materials i instruments per ajudar a la detecció i identificació d’alumnat SEP
SEP Departament d’Ensenayment
Orientacions metodològiques per a les pràctiques d’ensenyament, d’aprenentatge i d’avaluació.
SEP Departament d’Ensenayment
Gravació d’un tipus d’agrupament en petit grup i treball autònom a l’aula de 2n d’educació primària.
Escola Santa Margarida (Quart)