TICHING: LA 1a XARXA EDUCATIVA GLOBAL

TICHING la primera xarxa educativa global: Troba-hi continguts, connecta amb altres persones i comparteix informació.

Tiching es diferencia de qualsevol buscador o xarxa social en el fet que està pensat específicament per a la comunitat educativa i des de la comunitat educativa.

Tiching s’adreça a tots els membres de la comunitat educativa: professores i professors, estudiants, pares i mares, pedagogues i pedagogs, editorials digitals, etc.

This entry was posted in RECURSOS. Bookmark the permalink.