TRADUCCIONS AUTOMÀTIQUES EN LÍNIA DE LLENGUA CATALANA

Recull d’aplicacions per poder fer traduccions  automàtiques en línia: Web gencat

• Traductor automàtic de l’occità. Generalitat de Catalunya
    Traductor automàtic en línia català-occità, occità-català, català-occità aranès, occità aranès-català, castellà-occità, occità-castellà, castellà-occità aranès i occità aranès-castellà
  • Traductor Google
    Traductor automàtic en línia que permet traduir entre el català i més de 40 llengües
  • Apertium
    Traductor automàtic en línia, de codi obert, català-aranès, aranès-català, català-castellà, castellà-català, català-anglès, anglès-català, català-francès i francès-català
  • Lucy LT – KWIK Translator
    Traductor automàtic en línia català-castellà, castellà-català, català-anglès, anglès-català, català-francès, francès-català, català-alemany i alemany-català
  • Opentrad
    Traductor automàtic en línia, de codi obert, català-castellà, castellà-català, català-anglès, anglès-català, català-francès i francès-català
  • Institut Cervantes
    Traductor automàtic en línia català-castellà i castellà-català
  • InterNOSTRUM
    Traductor automàtic en línia, de codi obert, castellà-català i català-castellà
  • LexPress
    Traductor automàtic en línia castellà-català
  • Salt (Generalitat Valenciana)
    Programari de traducció automàtica: castellà-valencià i valencià-castellà
  • Sishitra
    Traductor automàtic en línia castellà-valencià i valencià-castellà
  • Traductor en línea Softcatalà
    Traductor automàtic en línia, de codi obert, de català-castellà, castellà-català, català-anglès, anglès-català, català-francès, francès-català, català-portugués i portuguès-català. Té l’opció d’escollir la varietat valenciana per a la traducció.

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, BUTLLETINS ON LINE, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.