JORNADA D’ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES

01El CIREL, seguint els seus objectius de vincular la recerca i la innovació, en­carrega a sis experts un article que recull la seva mirada sobre l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües en el moment actual.cabecera2
Aquesta publicació és el fruit de la recerca universitària, rigorosa i fonamen­tada. L’ objectiu és difondre’n els resultats, perquè arribin a la pràctica de l’aula i contribuir, així, a la millora de l’ensenyament i l’aprenentatge de llengües.portada2

Els organitzadors de la jornada “La mirada experta” que va tenir lloc el dia 1 de juny de 2011, ens anuncien que han recollit les aportacions fetes pels assistents als tallers cafè-debat i les han incorporat al bloc de la jornada.

També hi trobareu la publicació dels articles escrits pels ponents.

This entry was posted in CURSOS I CONFERÈNCIES. Bookmark the permalink.