CELEBRACIÓ de les DIADES del CONTES DEL MON

11Sis contacontes de l’AMAPEI – Associació de Músics i Animadors Professionals d’Espectacles Infantils, un del grup Ara va de bo i l’Associació COMSOC – Comunicació Social s’han posat d’acord per convidar a celebrar “Diades dels Contes del Món” aescoles, instituts, centres cívics, biblioteques,… en definitiva a tota la comunitat educativa de Catalunya que vulgui passar una bona estona amb contes i cançons d’arreu del món.22 Una jornada plena de diversitat cultural, d’aprenentatge humà, a través de les històries participants al “Concurs de podcast – Contes del Món” interpretades en aquesta ocasió per un animador. Un animador que a més ens contextualitzarà cada conte i compartirà elements culturals del poble de la Terra protagonista. Si esteu a la província de Barcelona gaudireu de la subvenció del 50% del cost, doncs la diada forma part del Catàleg d’accions de sensibilització 2011 de la Diputació de Barcelona.

3

Els animadors… Els set animadors  són: 1.- En Jordi Roura del grup Ara va de bo, 2.- En Manel Hernández del grup Articulat, 3.- En Carles Cuberes, 4.- En Jaume Barri, 5.- En Jordi Tonietti, 6.- En Oriol Canals, i 7.- En Rah-mon Roma.  Aquests sis darrers són membres de l’AMAPEI.

This entry was posted in AULA D'ACOLLIDA, AULA ORDINÀRIA, INTERCULTURALITAT I COHESIÓ SOCIAL, LLENGUA CATALANA. Bookmark the permalink.