PROPOSTA DIDÀCTICA DE LITERATURA ORAL PER A C.S DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA

conteve1Conte ve, mentida va és un conjunt de materials que conformen una proposta didàctica per treballar la literatura oral a partir del conte amb alumnat de cicle superior de primària i de secundària.

L’edició d’aquest material s’emmarca en les actuacions adreçades al desenvolupament de la competència comunicativa en llengua oral.

1. Dossier Conte ve, mentida va

Dossier didàctic Conte ve, mentida va. Part teòrica sobre la literatura oral que tracta temes com ara l’oralitat, l’art d’explicar contes i l’univers de la rondalla, entre d’altres.

Proposta d’activitats, basades en el material manipulatiu i d’àudio que acompanya el dossier.

2. Materials manipulatius
Joc de 16 cartes Les odisees d’una Zeta.
Joc de 37 fotografies Del gest al mot.

Recull de contes

Recull de rondalles, textos de les rondalles que s’han analitzat a la part teòrica del dossier.

Transcripció de textos del CD Contes de tots colors dels quals es fan propostes d’activitats.

Contes adaptats. Versió LF (Lectura Dàcil) dels contes “L’oca d’or” i “L’indi errant que dugué la tardor”.

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.