ANY MARAGALL

En motiu, l’any 2010 , de l’ANY JOAN MARAGALL, l’Xtec fa una proposta maragallde treball :
Us convidem a participar amb el vostre alumnat a la commemoració de l’any Joan Maragall, tot fent-nos arribar locucions dels seus poemes o algun fragment. Caldrà que ens les envieu en mp3, el pes no pot superar els 1000kb; heu de fer-hi constar el nom del centre, la localitat i el curs dels alumnes que ho hagin enregistrat.
És una bona oportunitat perquè tant des de l’àmbit de llengües com des de l’Aula d’ Acollida del centre treballem la poesia , la lectura  i l’expressió oral.  A la pròpia pàgina podeu accedir a alguns dels poemes , en format PDF i les locucions que diversoso centres hi han fet arribar.
This entry was posted in AULA D'ACOLLIDA, LLENGUA CATALANA. Bookmark the permalink.