ESCOLES COMPROMESES AMB EL MÓN

El Departament d’Educació estem participant amb el Projecte Escoles Compromeses amb el Món http://www.escolescompromeses.org. .

Escoles Compromeses amb el Món són una xarxa de centres educatius, municipis i ONG. Ofereixen un espai d’intercanvi d’experiències educatives relacionades amb la cooperació i la solidaritat, la pau i els drets humans. És un espai de reflexió, formació, aprenentatge i construcció conjunta del coneixement en xarxa, on compartir bones pràctiques a partir de la pròpia experiència. Pretenen crear ponts de comunicació entre els diferents agents que treballen l’educació en la ciutadania global, com ara, centres d’educació formal, centres d’educació no formal, ONG, ajuntaments, AMPAS, entitats, xarxes solidàries…

ESM publica un butlletí quinzenal d’informacions d’activitats i recursos al voltant de l’Educació pel Desenvolupament, Drets Humans, Pau i Interculturalitat.

This entry was posted in INTERCULTURALITAT I COHESIÓ SOCIAL. Bookmark the permalink.