Les claus.
PER MOLTS ANYS ISMAEL.
OBSERVEM MATERIAL DE LA TARDOR.
LA BOTERA.
JA TENIM MASCOTA. LA BOTERA. DURANT LA SETMANA, ESTARÀ
AMB NOSALTRES A LA CLASSE, PERÒ CADA DIVENDRES ANIRÀ A
CASA D’UN NEN O NENA DE LA CLASSE PER COMPARTIR EL CAP
DE SETMANA AMB TOTA LA FAMÍLIA.
![]() |
De MASCOTA LA BOTERA |
![]() |
De MASCOTA LA BOTERA |
ARRIBA LA MASCOTA.
DECOREM LA PORTA DE L’AULA.
HEM DECORAT LA PORTA DE L’AULA AMB
PERSONATGES TRETS DE QUADRES D’EN
FERNANDO BOTERO.
![]() |
De MASCOTA LA BOTERA |
COM VAM ESCOLLIR EL NOM PER LA CLASSE?
UFFFFF! AL “RACÓ DEL NOM DE LA CLASSE” HI HAVIA MOLTES “OBRES D’ART”.
HI HA MOLTS PINTORS I ARTISTES. D’ ALGUNS TENÍEM TRES I QUATRE LÀMINES DIFERENTS.
MMMMMMMMMM! QUÈ PODÍEM FER PER TRIAR-NE NOMÉS UNA
VAM PENJAR A LA PISSARRA TOTES LES LÀMINES AGRUPADES PER PINTORS.
VAIG DONAR A CADA NEN UNA PEÇA DE LES CONSTRUCCIONS, I UN PER UN ELS VAIG ANAR CRIDANT
PERQUÈ LA POSESSIN SOTA LA LÀMINA QUE MÉS ELS AGRADAVA. EL RESULTAT FOU EL SEGUENT:
![]() |
De BOTERO |
RACONS.
ELS DILLUNS A LA TARDA FEM RACONS.
TENIM DIFERENTS RACONS:
- RACÓ D’INFORMÀTICA (2 NENS O NENES)
- RACÓ DE LLENGUATGE (3 NENS O NENES DE CADA AULA)
- RACÓ DE LA CUINETA ( 3 NENS O NENES DE CADA CLASSE)
- RACÓ D’EXPERIMENTACIÓ ( 4 NENS O NENES)
- RACÓ DE JOCS DE TAULA ( 4 NENS O NENS)
- RACÓ DE CONSTRUCCIONS (3 NENS O NENES).