UNA NOVA SESSIÓ AMB NOVES PROPOSTES:
- HEM DE POSAR LES BOLETES DINS ALS GOTS XUCLANT AMB LES CANYETES.
- FEM CURSES DE COTXES DE FUSTA BUFANT.
TREBALLEM UNA NOCIÓ D’ESPAI: LA DRETA I L’ESQUERRA.
CADA NEN HA ENGANXAT UN GOMET VERD A LA MA DRETA I UN DE COLOR VERMELL A LA MÀ ESQUERRA.
HEM FET JOCS PER ANAR ASSIMILANT QUINA ÉS LA MÀ DRETA I QUINA ÉS L’ESQUERRA.
HEM OBSERVAT QUINS NENS I NENES DE LA CLASSE TREBALLEN MILLOR AMB LA DRETA I QUINS AMB L’ESQUERRA.
AMB LA PDI HEM PINTAT ELS AVIONS QUE VAN CAP A LA DRETA I ELS QUE VAN CAP A L’ESQUERRA.
L’OBJECTIU D’AQUESTA ACTIVITAT ÉS:
•ADONAR-SE QUE DIFERENTS QUANTITATS EN AJUNTAR-SE DONEN LA MATEIXA QUANTITAT FINAL.
•ENTRENAR-SE AMB L’ALGORITME DE LA SUMA.
•EXPERIMENTAR AMB LA QUANTITAT PER CONSOLIDAR LA NOCIÓ DEL NOMBRE.
TENIM LES CASETES DELS NOMBRES 1, 2 I 3.
ELS HE DONAT UNS CUCS DE COLORAINES I ES TRACTA DE REPARTIR-LOS EN LES DUES HABITACIONS QUE TÉ CADA PIS DE LA CASETA I CERCAR ENTRE TOTS LES DIFERENTS POSSIBILITATS. ENTRE TOTS ANEM DESCOBRINT LES DIFERENTS COMBINACIONS. POSTERIORMENT HO PLASMEM EN UNA FITXA AMB GOMETS.
ELS NENS I NENES DE P4 HAN FET GUANTS PER DECORAR EL PASSADÍS. PRIMER ELS HAN PINTAT AMB TEMPERA DILUIDA. ELS HEM DEIXAT ASSECAR I ELS HAN RETALLAT I POSTERIORMENT ELS HAN DECORAT AMB BOLETES.
ELS POSAREM AL PASSADÍS COM SI FOS ROBA ESTESA.
TAMBÉ HEM FET TIRES AMB PAPERS DE DIFERENTS TONS BLAUS PER PENJAR ALS FILS DEL PASSADÍS.
DESPRÉS DE TENIR L’ESPASA A SOL I SERENA PER ACONSEGUIR QUE S’ASSEQUI. HEM FET UNA NOVA OBSERVACIÓ.
LES CONCLUSIÓNS SÓN: