TREBALLEM LES MATEMÀTIQUES.

QUALSEVOL FITXA QUE FAN ELS VOSTRES FILLS A LA CLASSE ÉS FRUIT D’UN TREBALL PREVI.
ENS TOCA TREBALLAR LES RELACIONS I L’ADDICIÓ.
CAL BUSCAR LES RELACIONS ENTRE DOS CONJUNTS D’ATRIBUTS I QUINA ÉS LA SEVA RELACIÓ DESPRÉS DEL PRODUCTE.


LA PRIMERA PROPOSTA HA SIGUT:

  • HEM DIBUIXAT AMB PAPER D’EMBALAR UN REQUADRE AMB UN NEN I UNA NENA , I AMB UNES SABATES DE CORDONS I UNES SABATES DE VELCRO. PER TANT HE DEMANAT ALS NENS I NENES QUE ES POSIN EN EL REQUADRE QUE ELS CORRESPONGUI PER TAL QUE ES COMPLEIXI L’ORDRE DE SER NENA I PORTAR SABATES DE CORDO, SER NENA I PORTAR SABATES DE CORDONS, SER NENS I PORTAR SABATES DE VELCRO, ETC.

LA SEGONA PROPOSTA:

  • HA SIGUT FER UN ALTRE REQUADRE QUE ÉS EL QUE DESPRÉS FARAN INDIVIDUALMENT ON ES DEMANAVA SER QUADRAT VERMELL, SER QUADRAT VERD, SER RECTANGLE GROC, ETC..

MIREU EL RESULTAT.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *