JA ESTEM A LA NOVA ESCOLA

Encara no havíeu nascut quan ja es parlava d’una nova escola que estaria en una zona a la qual es farien molts habitatges. Els canyars no era com ara. Només hi havia camp, pins, horts, una masia… I ara… Bé, tenim una escola nova però el paisatge ja no és igual.

En qualsevol cas, vosaltres teniu la sort de tenir una escola nova. espero que la gaudiu fins que us toqui anar a l’institut que no penseu que queda tant.

escola-nova-004.jpgescola-nova-003.jpgescola-nova-006.jpgescola-nova-005.jpgescola-nova-007.jpgescola-nova-009.jpg

Podeu veure els alumnes de la classe de sisè al vídeo-clip. clicant a:

escola-nova.wmv

escola-nova-010.jpgescola-nova-002.jpg

11 thoughts on “JA ESTEM A LA NOVA ESCOLA

Hola Paco, sóc l’Elisabeth.
    M’agrada molt l’escola nova però em sembla que podíem haver entrat abans per estar més temps,bé igualment ja estem instal·lats.
    Adéu!!!

2. Mònica

Hola nens i nenes de sisè!
    L’escola nova està molt maca i entre tots, l’hem de fer més encara.
    M’encanta el vostre bloc i us vull felicitar per la feina que esteu fent amb el vostre tutor.
    Felicitats!
    Ah! us proposo a participar en les diferents activitats esportives que es fan al poble i a extraescolars. Recordeu, aquest divendres comença el tennis taula.
    Mònica

3. JOAN

Hola Paco!
    Sóc jo, el Joan vull dir-te
    que jo crec que lo que diu la Pepi es veritat
    perquè si tu no haguessis fet el bloc no
    podríem assabentar-nos dels controls sorpresa!!
    Fins ara Paco!

4. JOAN

Ah, Paco, una cosa això de articles arxivats
    va molt bé perquè aixi puc veure lo que has posat nou.
    Adéu!!!!

5. Pepe

Quines fotos més xules.
    La veritat és que hauríem d’haver vingut al desembre, però ja estem i ara gaudirem del nou espai.
    Pepe.

6. Pepi

La veritat es que la nova escola és molt guapi. Espero que vosaltres, que serà l’últim any que hi sereu, l’aprofiteu moltíssim.

Petonets!!

Hola Paco,sóc l’Elisabeth la veritat és que ,ara poc, però abans quan em dèiem la paraula col·legi pensava en el Vista Alegre. Espero acostumar-me abans de anar-me’n de l’escola.

8. Bilal

Hola Paco !!
    Perquè no has vengut a l’escola. Hem passat aquesta tarda bé, jugant.
    Adéu fins demà a la tarda.

Jo quan és va acabar el col·legi ja no pensava solament en el cole vell si no també en el nou estic molt contenta per tot.
    Adéu i bones vacances!!!!!!!!!!!