CASTELLERS, DIABLES I TIMBALS … UNA TARDA DIVERTIDA A L’ESCOLA

imagen-235.jpg

Hem rebut la visita d’alguns membres de l’Agrupació de Castelldefels que té entre les seves activitats grups de castellers, timbals i diables.

Els alumnes de 5è i 6è s`ho van passar d’allò més bé. Els més llançats van pujar a sobre del noi de la colla de castellers mantenint força bé l’equilibri.

Els diables van cremar alguns petards i tothom mirava amb una certa precaució

Si vols veure altres fotografies CLICA …

11 thoughts on “CASTELLERS, DIABLES I TIMBALS … UNA TARDA DIVERTIDA A L’ESCOLA

1. Mateo

M´ha agradat molt aquest taller.
    Els castellers van ser molt divertits per que m’agraden les altures.
    Els timbals també em va agradar però no és lo meu.
    I el que més m`ha agradat va ser els diables.

2. Mateo

Paco, posaràs alguna cosa dels dels tallers del rellotge,el flash 5,el teatre o la rajola?

Hola Mateo !
    Només posaré alguna cosa de Flash perquè de les altres activitats no tinc fotos.
    Si vols pots fer un article del taller que vulguis (amb fotos si vols) m’ho envies al meu correu i el publico en el bloc (pots fer´ho directament als comentaris).
    Ara tens l’oportunitat de fer una mica de periodista o reporter.
    Ànim !

A mi personalment aquests tallers hem van agradar i uns quants de la classe ens volem apuntar-nos a diables i uns altres a bombos. Bé jo crec que si ens apuntem ho passarem molt bé.

5. Bilal

M´ha agradat molt aquest taller.
    Els castellers van ser molt divertits perquè m’agraden les altures

Hola Marta:
    Crec que ja vaig dir a la classe que aquestes fotos no les havia fet jo. He posat les que em va passar la Rosa. Ho sento no tinc més. De totes maneres tu surts en dues fotos.
    Fins demà

A mi aquest taller hem va agradar sobretot quan van fer l’actuació amb foc.A mi hem va agradar molt els bombos.Va estar molt xulo en general.
    Adéu i bones vacances!!!