LA MASCOTA DE LA BIBLIOTECA

Hola nois/es de sisè, durant la setmana passada heu fet dibuixos per tal de trobar una mascota que representi la biblioteca de la nostra escola, que serà una de les grans novetats aquest curs i els vinents.

Tots els dibuixos han estat exposats a l’aula de Plàstica del Cicle Superior.

Un jurat format per tres professors (Eva, Victor i Andreu) i dos alumnes (Andy i Julian) ha fet les votacions per escollir un dels 21 treballs exposats.

Les 11 mascotes finalistes es diuen: Mariachi, Therdi, Tamu, Flukyno, Xipirin, Flupi, Esquilady, Mussilchely , Asqui, Machu Pichu i Marina

Aquí teniu alguns dels treballs. Només he posat un treball dels que havien fet dos, per manca d’espai.

Tots els treballs estan ara a la Biblioteca. Parleu amb la senyoreta Teresa i podreu veure’ls.

mascotes1.jpg

mascotes2.jpg

mascotes3.jpg

mascotes4.jpg

Bé, ara esteu més a prop de saber quina mascota és l’escollida. Seguiu mirant el bloc.

10 thoughts on “LA MASCOTA DE LA BIBLIOTECA

Hola Paco sóc l’Elisabeth m’ha sorprès molt això de no dir-ho perquè havies dit que ho posaries Bé que hi farem.

2. Marta López

Hola Paco,sóc la Marta López.
    Et volia dir que ja he vist això de la mascota
    de la biblioteca, i la veritat es que ara
    m’has deixat amb més intriga que abans .
    Adéu, fins la tarda.

3. Mateo

Hola Paco
    Està molt bé que posis emoció.
    Perquè no poses fotos dels 11 millors dibuixos.

4. Diana

Hola Paco!!
    Sóc Diana m’ha sorprès que els que estan en la final alguns els conec,però que el meu sigui finalista amb lo malament que dibuixo, no m’ho crec.
    Crec que tots tindrien que estar en la biblioteca perquè tots, hem fet un esforç fent el nostre animal.
    ADÉU!!!

5. Lola

Hola, Paco:

“Tanta intriga da dolor de barriga”, no siguis dolent i abans de que acabi la setmana, ens dius el guanyador.

Fins demà

Hola Diana !
    Estic d’acord amb tu. Tots haurien de guanyar i estar a la biblioteca. Però només podem escollir-ne un. Què hi farem !
    No dibuixes malament. Continua fent-lo.
    Fins demà.

7. Mateo

Sóc el Mateo, havies dit que avui el posaries.
    Quan el Posaràs?

Hola Paco,sóc l’Elisabeth totes les fotografies són molt maques.
    És una llàstima perquè encara no sé qui és el guanyador encara que jo ja no sóc la guanyadora.
    Gràcies per posar les fotografies i no triguis molt en dir qui es el guanyador.

9. Marta López

Hola Paco,sóc la Marta López.
    He vist els dibuixos i la veritat és que
    tots tenen el seu merit ja que ens hem
    esforçat per fer-los.I com tu has dit ara ja
    ens podem fer una idea de quina mascota és la
    guanyadora.Adéu i bones festes.